gonza

Alla inlägg under december 2010

Av gonza - 9 december 2010 13:18

heej!! sorry, såg att de sista klänningarna inte kom med, så jag skalägga ut bilder på de nu!

   läs  beskrivning i förra inlägget

   samma sak där

vad synd!!! den gula klänningen gick inte att ladda upp, men om ni tycker att jag ska ha en gul ganska originel klänning så rösta på den!!!

heejdå!!

tack och hej leverpastej

//gonza!!

Av gonza - 9 december 2010 12:56

Hejsan alla bloggläsare, jag har varit hemma från skolan typ hela veckan för jag är sjuk. får se om jag går i morron  förskyld!!!


men iallafall så ska jag på bal nästa vecka  ska bli kul!!!

men jag måste välja klänning och jag kan inte bestämma mig vilken jag ska ta. har kollat på lite olika på google. så jag tänkte att ni får hjälpa mig. rösta på den ni tycker att jag ska ta (via kommentarer). här kommer nåra bilder på de ni får rösta på:

(det är inte jag som är modell!!)blå klänning med typ volang!!!!

en klänning som jag tycker är såååå himla snygg, men vet ej om det är lite för mycke!!

är lite svag för den här men jag har provat den och den satt jätte bra och var snyggare på!!1

snygg, men kanske lite rosa, elr???

riktigt snygg, elr???!!!!!

så,det var alla. rösta nu!!!!


vi ses//gonzi!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej! det är jag som är gonzi!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards